Tevékenységek

  • A Képviselő-testület és bizottságai működésével összefüggő feladatok (előterjesztések, rendelet-tervezetek törvényességi kontrollja; az ülések összehívása, azok szervezési és ügyviteli feltételeinek biztosítása; testületi jegyzőkönyvek elkészítése; testületi határozati kivonatok elkészítése; jogszabályok egységes szerkezetbe foglalása; stb..)
  • Választásokkal összefüggő feladatok
  • (az országgyűlési, európai parlamenti és a helyhatósági választásokkal kapcsolatos törvényességi, koordinációs és adminisztratív feladatok ellátása)
  • Humánpolitikai feladatok
  • (a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek, ügykezelőinek közszolgálati jogviszonyával, munkavállalóinak munka jogviszonyával, az Önkormányzat közalkalmazottjainak, munkavállalóinak jogviszonyával, valamint az önkormányzat által fenntartott intézmények vezetőinek közalkalmazotti jogviszonyával kapcsolatos humánpolitikai, munkaügyi feladatok ellátása; személyi anyagok kezelése; álláspályázatok lebonyolítása; továbbképzések szervezése; távolléti jelentések; stb..)
  • Minőségirányítási feladatok koordinációja
  • A társasházak szerveinek törvényességi felügyeletét érintő feladatok ellátása
  • Iratkezelés
  • Városi, hivatali rendezvények, családi események szervezésével kapcsolatos teendők ellátása
  • Képviselői, illetve köztisztviselői vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Adatvédelmi koordinációs feladatok ellátása
  • Roma Nemzetiségi Önkormányzat működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • A város címerének és zászlójának használatával kapcsolatos engedélyezés
  • A Polgármesteri Hivatal és az Önkormányzat működésével összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
Jászberény Város Önkormányzata
Cím: 5100 Jászberény, Lehel vezér tér 18.
Postacím: 5101 Jászberény Pf.: 61.