TÁJÉKOZTATÁS

TÁJÉKOZTATÁS
2020.03.13.

Jászberényi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjével kapcsolatban.

TÁJÉKOZTATÁS

Tisztelt Ügyfeleink!

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében a veszélyhelyzet kihirdetéséről döntött, mellyel összefüggésben a Jászberényi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom:

  • A Hivatalban az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.

 

  • A Lehel vezér tér 18. sz. alatti épület tekintetében a Hivatal általános ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás a Táncsics Mihály utca felőli bejáratnál kialakított ügyfélszolgálati ablakon keresztül történik. A Lehel vezér tér felőli bejárat zárva tart.

 

  • Az Adóigazgatási Iroda tekintetében az Iroda ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás a Rákóczi út 42-44. sz. alatti épület Főbejárata után kialakított ügyfélszolgálati ablakon keresztül történik.

 

  • A pénztári kifizetés az ügyfelek részére szünetel, a veszélyhelyzet fennállása alatt a kifizetések postai úton, valamint bankszámlára történő átutalással történnek.

A fenti rendelkezések a veszélyhelyzet megszűnéséig hatályban maradnak.

 

Türelmüket, megértésüket köszönöm!

 

 

                                                Baloghné dr. Seres Krisztina

                                                             jegyző

Vissza
Jászberény Városi Önkormányzat
Cím: 5100 Jászberény, Lehel vezér tér 18.
Postacím: 5101 Jászberény Pf.: 61.