Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásáról
A Jászberényi Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás rendje 2020. október 5. hétfőtől módosul.
Tisztelt Lakosság!
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a Jászberényi Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás rendje 2020. október 5-étől a következők szerint módosul:
- A járványhelyzet fennállása alatt az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.
- A Lehel Vezér tér 18. szám alatti épület tekintetében a Hivatal általános ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás - kivéve a hagyatéki, hatósági, bérlakás, ingatlanértékesítési, az anyakönyvi és a főépítészi ügyben történő ügyintézést - a Táncsics Mihály utca felőli bejáratnál kialakított ügyfélszolgálati ablakon keresztül történik.
- A hagyatéki, hatósági, bérlakás, ingatlanértékesítési, anyakönyvi és a főépítészi ügyekben az ügyfelek az ügyintézővel előzetesen egyeztetett időpontra érkezhetnek a Hivatal épületébe. A Lehel Vezér tér felőli Főbejárat zárva tart, az előre bejelentkezett ügyfelek és vendégek a parkoló felőli bejáratot használhatják.
- A Gazdasági Osztály Adóigazgatási Iroda tekintetében az Iroda ügyfélfogadási idejében az ügyfélfogadás a Rákóczi út 42-44. szám alatti épület Főbejáratánál az épületen belül kialakított ügyfélszolgálati asztalnál történik.
- A pénztári kifizetés az ügyfelek részére változatlanul szünetel, a járványhelyzet fennállása alatt a kifizetések postai úton, valamint bankszámlára történő átutalással történnek.
- Az épületekbe belépő valamennyi személy testhőmérsékletét a belépéssel egyidőben érintésmentes lázmérővel méri meg a Hivatal munkatársa.
Kérjük, hogy ügyfeleink viseljenek a Hivatal épületében maszkot, valamint használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt és fertőtlenítő lábtörlőt!
A Polgármesteri Hivatal és munkatársai nevében jó egészséget kívánok mindannyiuknak!
Jászberény, 2020. október 2.
Baloghné dr. Seres Krisztina
jegyző