Pénzügyi kérdés és panasz esetén díjmentesen segítenek a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó munkatársai
A fogyasztók számos pénzügyi szolgáltatást vesznek igénybe, hiszen pénzüket bankban tartják, ha likviditási gondjaik vannak hitelt vesznek fel, megtakarításaikhoz megfelelő befektetési formát keresnek, életüket, vagyontárgyaikat biztosítják.
Azonban a pénzügyek világában eligazodni nem könnyű!
A fogyasztóknak nehézséget okozhat átlátni, értelmezni az egyes pénzügyi termékekre vonatkozó szerződések előírásait, ha pedig valamilyen panaszuk merül fel az ezzel kapcsolatos ügyintézés során érezhetik elveszve magukat.
Milyen ügyekben lehet a tanácsadókhoz fordulni?
Bármilyen pénzügyi vonatkozású ügyben segítik a fogyasztókat, legyen szó döntést megelőző tájékozódásról, panaszos ügyek kezeléséről vagy a mindennapi életben hasznos tippekről, tudnivalókról.
A szakértők segítenek többek közt:
- pénzügyi döntések előtt tájékozódni, az egyes szolgáltatók ajánlatait összehasonlítani, a különböző konstrukciók előnyeit és kockázatait megismerni;
- szerződéskötés előtt a szükséges dokumentumokat értelmezni;
- fizetési nehézségek, eladósodottság esetén az anyagi terhek csökkentését támogató lehetőségeket megtalálni;
- panaszügyek esetén a megfelelő fórumhoz fordulni, a szükséges beadványokat kitölteni, elkészíteni és benyújtani.
Az irodahálózat szakértői díjmentesen állnak a fogyasztók rendelkezésére, a tanácsadás és az ügyintézés teljesen INGYENES.
Amennyiben pénzügyi vonatkozású kérdése vagy panasza van forduljon bizalommal a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Iroda munkatársaihoz, erre egy állandó helyszínen, a legközelebbi alkalom:
december 9-én, hétfőn, 10 : 00 és 16 : 00 óra között,
Jászberényben a Réz utca 1 – 3. alatt.