Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
Keresse fel a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó szakértőit! Kihelyezett pénzügyi fogyasztóvédelmi tanácsadás 2024. október 3. csütörtök
Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
Pénzügyeink terén nem ismerhetünk kompromisszumokat. Bármilyen pénzügyi szolgáltatóval, piaci szereplővel állunk szemben, megfontolt döntéseket kell hoznunk, melyek évekre előre meghatározzák az életünket. Egy tudatos fogyasztó is kerülhet kellemetlen helyzetbe.
Pénzügyi panasza esetén elsőként a pénzügyi szolgáltatóját kell felkeresnie, és jeleznie felé problémáját!
Önnek mint fogyasztónak a pénzügyi szolgáltatások igénybevétele kapcsán joga van a tájékoztatáshoz, az elálláshoz, illetve a felmondáshoz és a jogorvoslathoz.
Amennyiben kiszolgáltatottnak érzi magát, vegyen igénybe segítséget!
Bátran forduljon segítségért az MNB által létrehozott, ingyenes és független PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR TANÁCSADÓ szakértőihez!
VÁLASZOKAT ADUNK ÖNNEK!
Sokéves tapasztalatunkkal, legjobb tudásunk szerint segítünk a panaszügyek gyors megoldásában, elintézésében.
Tanácsot adunk szerződések megkötése előtt, hozzásegítjük a megalapozott döntéshez.
JÖJJÖN EL HOZZÁNK SZEMÉLYESEN!
október 3-án, csütörtökön 9 és 15 óra között
Jászberényben a Réz utca 1 - 3. szám alatt.